Pages

Thursday 25 April 2013

Aamun voi saavuttaa vain kulkemalla yön polun kautta.



Auringonkukkia, pastelli - 96
Sunflowers, pastel -96



Auringonkukkia, tussi, -96
Sunflowers -96

-----
Olen lähdössä elämäni toiselle vaellukselle Espanjaan. Kävelen ystävieni kanssa kuuluisaan pyhiinvaellusreittiä kohti Santiago de Compostelaa. Matka on voi olla fyysisesti hyvinkin rasittava mutta henkisesti virkistävä. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saamme palata virkistyneinä takaisin kotiin.



Calician maakunta 





Sininen väri on suosittu ikkunoissa ja ovissa.



Moni oppi on ikkunaruudun kaltainen.
Me näemme totuuden sen läpi, mutta se erottaa meidät totuudesta.

Kahlil Gibran

Many a doctrine is like a window pane. We see truth through it but it divides us from truth.




Kuljemme vaihtelevien maastojen ja pikkukylien ja maaseudun läpi. Reitti on hyvin merkitty keltaisin nuolin. 
 
          
Puiden siimeksessä on hyvä vaeltaa suojassa paahtavalta auringonpaisteelta.
Reitillä vaeltaa satoja tuhansia ihmisiä vuosittain kymmenistä eri maista.  Niin mekin kohta liitymme joukkoon.


Taloni sanoo minulle: "Älä jätä minua, sillä täällä asuu menneisyytesi."
Ja tie sanoo minulle: "Tule ja seuraa minua, sillä minä olen sinun tulevaisuutesi."
Ja minä sanon sekä talolle että tielle:
"Ei ole minulla menneisyyttä eikä tulevaisuutta. Jos jään tänne, jäämisessäni on poismenoa, ja jos menen menemisessäni on jäämistä. Vain rakkaus ja kuolema muuttavat kaiken."


 Kahlil Gibran

My house says to me: "Do not leave me, because of your past lives here." And the road says to me: "Come, follow me, for I am your future." And I say to the house, and that the road: "I have no past and no future. If I stay here, is to remain on the out of the bed, and if I was going to the residue. Only love and death change all that.".


No comments:

Post a Comment

Comments make my day!